>

Saturday 15 November 2014

Rahsia Vitamin E Yang Anda Mesti Tahu | Vita E Complex Shaklee


Vita E Complex Shaklee


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Hari ni saya nak kongsikan serba sedikit kebaikan vitamin E untuk lelaki dan perempuan. 
  
Vitamin E penting untuk membaiki struktur dan fungsi tulang, jantung dan membantu fungsi otot. Ia juga membantu dalam pembentukan sel-sel darah merah dan membantu untuk mengekalkan pennyimpanan vitamin A,K, zat besi, dan selenium.  

Vitamin E juga dikatakan mempunyai kesan positif ke atas kesihatan imun, melindungi daripada kerosakan oksidatif yang boleh membawa kepada penyakit jantung, mempunyai kesan pencegahan terhadap kanser, membantu melegakan gejala-gejala penyakit Alzheimer, dan boleh membantu mencegah sesetengah kerosakan berkaitan diabetes, terutamanya kepada mata.

sumber : 

 Vita E Complex Shaklee



vitamin e


Perbezaan dan Keistimewaan Vita E Complex Shaklee



Vita E Complex Shaklee diperbuat dari minyak soya organik dan minyak biji gandum yang kaya dengan vitamin E. Vita E Complex Shaklee diekstrak d-alpha tocopherol yang aktif secara fisiologi dan digabungkan dengan 8 jenis vitamin E (alpha, beta, gama,delta). Vita E Complex Shaklee adalah vitamin E yang paling lengkap dipasaran.

Mengandungi 10mg selenium semulajadi yang membantu tubuh kita menyerap vitamin E, memelihara sel, sel darah merah dan tisu-tisu otot. Vita E Complex Shaklee juga adalah penyahtoksik semulajadi logam berat seperti raksa, kadmium dan mengukuhkan antioksidan dan melindungi retina mata kita.


Vita E Complex Shaklee


Manfaat Utama Vita E Complex Shaklee


  • Melindungi jantung - Pengambilan harian vita E untuk jantung yang sihat, melindungi sel darah merah untuk mengelakkan pengasidan lipid, meningkatkan kolestrol HDL (baik), mengurangkan tekanan darah, menghalang platelet darah melekat kedinding arteri, menghalang anemia hemolitik, penyakit jantung dan lain-lain.
  • Mempertingkatkan Kemampuan Reproduktif - Kajian pada 1924, mendapati vitamin E mampu membantu reproduktif. Lelaki yang mengambil 600 IU - 800 IU vitamin E sehari mampu meningkatkan kiraan sperma.
  • Anti penuaan
  • Anti-Oksidan 
  • Kelestrian Tenaga - Membekalkan lebih oksigen
  • Memperbaiki Arthrisis - Membantu meningkatkan keanjalan salur darah dan memperbaiki kitaran darah
  • Memperbaiki Parut 




Kajian Selenium Yang Ada Dalam Vitamin E dan Lelaki


Journal : International Journal of General medicine




Ingin mendapatkan Vita E Complex Shaklee ini , jom hubungi saya seperti maklumat yang tertera dibawah atau ingin membuat pembelian terus secara online klik gambar dibawah.

Vita E Complex Shaklee



Inginkan penjimatan lebih 5% pembelian produk shaklee dengan menjadi ahli Shaklee?? Untuk maklumat lanjut klik link dibawah ini.


# produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.
#untuk sebarang pertanyaan @ maklumat lanjut sila hubungi :-
Anis Nasuha
SID : 1154703
Whatsapp/sms : 019-5690905
Fb/pinterest/intagram/tweeter : Anma’s Healthcare
email : anmashealthcare@google.com


Pengedar COD sekitar Alor Setar
==========================================================================
"INGIN MENDAPAT 4-5-6 ANGKA SEBULAN DENGAN MENDAFTAR AHLI SHAKLEE. HUBUNGI SAYA!! HANYA DENGAN ONLINE, ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN! WAKIL PENGEDAR SELURUH MALAYSIA MASIH DIPERLUKAN! DAN ANDA AKAN DIJEMPUT KE GROUP EKSLUSIF DI FB DAN TELEGRAM"
==========================================================================

nRelate Posts Only