>

Friday 17 October 2014

Pengedar Shaklee Alor Setar

pengedar shaklee Alor Setar

Pengedar Shaklee 

Adakah anda seorang pengguna produk Shaklee dan masih mencari-cari pengedar Shaklee yang sah? Saya Anis Nasuha adakah pengedar sah Shaklee di kawasan Alor Setar dan seluruh Malaysia yang berdaftar dengan nombor ID 1154703. Saya juga membuat penghantaran ke seluruh semenanjung, Sabah dan Sarawak menggunakan khidmat pos seperti pos laju dan sebagainya.

pengedar shaklee alor setar


Pengedar Shaklee di Sekitar Alor Setar

Saya tinggal di Alor Setar. Oleh itu, sesiapa yang tinggal di kawasan Alor setar bolehlah berurusan dengan saya. Saya juga membuat COD di sekitar Alor Setar dan kawasan yang berdekatan Alor Setar ( bergantung kepada keadaan ).

cod kedah


Keistimewaan Menjadi Pelanggan Saya

Ha..apakah keistimewaan menjadi penjadi pelangan saya?
Sekiranya anda menjadi pelanggan saya anda akan mendapat :
  • Konsutasi PERCUMA secara berterusan
  • Tips-tips EKSKLUSIF perkaitan produk
  • Panduan pengambilan vitamin

Ha..jika anda berminat untuk mendapatkan produk Shaklee menerusi saya hubungi saya segera !!! Rujuk Gambar.

pengedar shaklee alor setar


Anda juga boleh membuat order secara online ( perlukan kad debit @ kad kredit)  dengan klik button dibawah ini @ klik beli online pada page yang ada pada atas blog ini.

beli
 


"INGIN MENDAPAT 4-5-6 ANGKA SEBULAN DENGAN MENDAFTAR AHLI SHAKLEE. HUBUNGI SAYA!! HANYA DENGAN ONLINE, ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN! WAKIL PENGEDAR SELURUH MALAYSIA MASIH DIPERLUKAN! DAN ANDA AKAN DIJEMPUT KE GROUP EKSLUSIF DI FB DAN TELEGRAM"


Untuk maklumat lanjut klik link dibawah ini.
Ingin tahu bagaimana cara nak jadi ahli shaklee?? klik CARA NAK JADI AHLI
Ingin tahu kelebihan jadi ahli?? klik KELEBIHAN JADI AHLI 
Ingin tahu kelebihan shaklee?? klik KELEBIHAN SHAKLEE

# produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.
#untuk sebarang pertanyaan @ maklumat lanjut sila hubungi :-
Anma’s Healthcare
SID : 1154703
Whatsapp/sms : 019-5690905
Fb/pinterest/intagram/tweeter : Anma’s Healthcare
email : anmashealthcare@google.com

nRelate Posts Only