>

Monday 17 November 2014

Serum Penjagaan Rambut Anda | Nourishing Scalp Treatment Shaklee



Nourishing Scalp Treatment Shaklee
Sunber Yahoo


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Hari ni saya nak kongsikan salah satu produk shaklee penjagaan rambut anda iaitu Nourishing Scalp Treatment Shaklee. Sangat sesuai untuk menguatkan dan melebatkan rambut.




serum rambut shaklee


Nourishing Scalp Treatment Shaklee

Untuk menyokong persekitaran yang optimum untuk rambut yang sihat, semua jenis stress yang dihidapi oleh kulit kepala mesti ditangani. Shaklee telah memperkenalkan ramuan eksklusif yang diperolehi secara semulajadi Shaklee Scalp Health Complex, gabungan 10 vitamin, mineral dan herba yang menyuburkan kulit kepala dan rambut.


Bagaimana Nourishing Scalp Treatment Shaklee Membantu Penjagan Rambut ?

  • Memberi tenaga kepada folikel rambut. Energizes hair follicles. Swertia dan Ginseng meransang dengan lembut peredaran darah dan membekalkan tenaga untuk bebuli rambut. 
  •  Panthenol menguatkan rambut dan meransang kelembutan yang bersinar.

  • Melindungi dari pencemaran. Minyak daun pokok teh menyokong kebolehan semulajadi kulit kepala mengelak folikel rambut dari tersumbat. Antioksidan - Superoxide Dismutase (SOD), dan Ekstrak Teh Hijau (Ekstrak Daun Camellia Sinensis) - melindungi dari stress persekitaran, menjadikan kulit kepala rasa selesa.

  • Mengurangkan penampilan berminyak menggelupas dengan zink PCA, Vitamin B6, dan Saw Palmetto (Ekstrak Buah Serenoa Serrulata).

  • Melegakan Iritasi. (Ekstrak Teh Hijau Camellia Sinensis), Dipotassium Glycyrrhizate melegakan iritasi persekitaran dan menyokong keseimbangan semulajadi minyak / kelembapan. Metabolisma kulit kepala seterusnya disokong oleh mineral kulit yang penting termasuk kuprum,zink dan mangnasium.

ProSante Nourishing Scalp Treatment Shaklee menormalkan kulit kepala untuk menyediakan persekitaran untuk rambut yang lebih lebat dan sihat. Manfaat perlindungan bertenaga Shaklee Scalp Health Complex - disampaikan didalam bentuk lembut dan rawatan intensif dan akan meningkatkan sinaran, warna, ketebalan dan tekstur rambut dari masa ke semasa.

Apabila terlalu banyak folikel rambut "berehat", penghasilan rambut baru dikurangkan. Rambut yang masih anda miliki tertakluk kepada kerosakan seterusnya oleh serangan persekitaran. Ini menjadikannya nampak nipis dan pincang, merasa rapuh dan lemah serta berkedaan teruk. Rambut anda juga terdedah kepada kerosakan akibat kimia untuk mewarna, mengkeriting dan meluruskannya.

Nourishing Scalp Treatment Shaklee merawat kepangkal masalah dengan serum derma-available yang merangsang peredaran, melindungi dari serangan persekitaran dan menyediakan ramuan yang menyuburkan kulit kepala.

Hasilnya, adalah rambut yang kuat dari dalam ke keluar proses kimia, tahan pecah dan mengekalkan ketabalan, lantunan dan sinar berkilau.

  • Terbukti mengurangkan rambut gugur sewaktu bersikat dan ketebalan semulajadi dan kuat apabila digunakan sebagai sebahagian dari sistem ProSante.
  •  Mengandungi kompleks ekskusif yang amat derma-tersedia yang diperolehi secara semulajadi didalam bentuk rawatan yang kuat untuk membantu rambut sihat tumbuh.
  • Formula tanpa bilasan cukup lembut untuk digunakan setiap hari bagi manfaat yang segera dengan hasil yang meningkat.
  • Diserap dengan segera dan tidak berminyak.
  • Bersih, bauan botani dan tiada haruman tambahan.
  • Keseimbangan pH dan selamat untuk semua jenis rambut walaupun diwarnakan.



Ingin mendapatkan Nourishing Scalp Treatment Shaklee ini , jom hubungi saya seperti maklumat yang tertera dibawah atau ingin membuat pembelian terus secara online klik gambar dibawah.


Nourishing Scalp Treatment Shaklee



Inginkan penjimatan lebih 5% pembelian produk shaklee dengan menjadi ahli Shaklee?? Untuk maklumat lanjut klik link dibawah ini.


# produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.
#untuk sebarang pertanyaan @ maklumat lanjut sila hubungi :-
Anis Nasuha
SID : 1154703
Whatsapp/sms : 019-5690905
Fb/pinterest/intagram/tweeter : Anma’s Healthcare
email : anmashealthcare@google.com


Pengedar COD sekitar Alor Setar
==========================================================================
"INGIN MENDAPAT 4-5-6 ANGKA SEBULAN DENGAN MENDAFTAR AHLI SHAKLEE. HUBUNGI SAYA!! HANYA DENGAN ONLINE, ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN! WAKIL PENGEDAR SELURUH MALAYSIA MASIH DIPERLUKAN! DAN ANDA AKAN DIJEMPUT KE GROUP EKSLUSIF DI FB DAN TELEGRAM"
==========================================================================

nRelate Posts Only