>

Friday 28 November 2014

Sabun Pencuci Pinggan Yang Sangat Jimat dan Berkesan | Dish Wash Concentrate

Sumber Yahoo


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Hari ni saya nak dikongsikan salah satu produk pencuci shaklee iaitu sabun pencuci pinggan. :D

Sabun ni sangat sesuai untuk orang yang mempunyai alahan dengan sabun. Biasanya, sekiranya kita mempunyai alahan sabun dan terutamanya sabun pencuci pinggan pasti menjadi masalah kepada kita kan..terutamanya perempuan. Kerja-kerja mencuci pinggan yang simple menjadi rumit kerana akan mendatangkan masalah kepada kulit seperti mengelupas dan pedih bila terkena sabun. 

Sabun pencuci pinggan "Dish Wash Concentrate" dibuat berasaskan sumber tumbuhan dan tanpa bahan kimia. Oleh itu anda tidak perlu risau tentang masalah alahan sabun anda kerana ramai yang mengalami alahan sabun menggunakan sabun ini mengatakan masalah mereka berkurangan kerana sabun ini bebas bahan kimia berbahaya dan toksik.


Dish Wash Concentrate



Dish Wash Concentrate

Dish Wash Concentrate merupakan pencuci pinggan mangkuk yang ternyata: 
  • lembut ditangan, 
  • berasaskan bahan semulajadi yang berasaskan tumbuhan
  • Tahan lama kerana mempunyai kepekatan yang tinggi
  • Menjadikan pinggan mangkuk bersih berkilau.
  • Hanya dengan beberapa titisan sahaja, sungguh menjimatkan.

 

Kenapa Dish Wash Concentrate Jimat


Dish Wash Concentrate shaklee dikatan jimat kerana hanya dengan memerlukan beberapa titisan, Dish Wash Concentrate mampu membantu menanggalkan minyak melekat pada pinggan mangkuk anda. Dish Wash Concentrate juga lembut ditangan dan mesra alam sekitar.


Tahukah anda ?

Pencuci pinggan biasanya mengandungi surfaktan yang berasaskan petrolium dan bahan pencuci seperti Diethanolamine dan Sodium Dedecylbenzensulfonate. Bahan-bahan ini boleh merengsakan kulit dan mata. Dish Wash Concentrate tidak mengandungi bahan-bahan ini mahupun bahan berbahaya lain.


Perbezaan Dish Wash Concentrate Shaklee

  • Selamat
Dish Wash Concentrate dikatakan sangat selamat kepada isi rumah anda kerana tidak mengandungi bahan bertoksik, hipoalergenik, tidak mengandungi klorin, lembut ditangan, mempunyai pH yang seimbang serta tidak mengandungi bahan kimia berbahaya.

  • Berkesan
Dish Wash Concentrate juga sangan berkesan untuk menanggalkan kotoran berminyak kerana kepekatannya menyebabkan kita hanya memerlukan beberapa titisan untuk mencuci pinggan mangkuk yang lebih banyak serta mempunyai buih yang banyak.

  • Mesra Alam
Dish Wash Concentrate mempunyai ramuan semulajadi yang diekstrak daripada jagung dan kelapa, menggunakan biorosot, tanpa fosfat, botolnya boleh dikitar semula, tidak mengandungi bahan pewarna dan selamat untuk sistem septik dan pembentungan.
 

Dish Wash Concentrate sememangnya sangat "best" dan menjimatkan.




Ingin mendapatkan Dish Wash Concentrate  ini , jom hubungi saya seperti maklumat yang tertera dibawah atau ingin membuat pembelian terus secara online klik gambar dibawah.

Dish Wash Concentrate

Inginkan penjimatan lebih 5% pembelian produk shaklee dengan menjadi ahli Shaklee?? Untuk maklumat lanjut klik link dibawah ini.





# produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

#untuk sebarang pertanyaan @ maklumat lanjut sila hubungi :-

Anis Nasuha
SID : 1154703
Whatsapp/sms : 019-5690905
Fb/pinterest/intagram/tweeter : Anma’s Healthcare
email : anmashealthcare@google.com




========================================================================

"INGIN MENDAPAT 4-5-6 ANGKA SEBULAN DENGAN MENDAFTAR AHLI SHAKLEE. HUBUNGI SAYA!! HANYA DENGAN ONLINE, ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN! WAKIL PENGEDAR SELURUH MALAYSIA MASIH DIPERLUKAN! DAN ANDA AKAN DIJEMPUT KE GROUP EKSLUSIF DI FB DAN TELEGRAM"
========================================================================

nRelate Posts Only