>

Sunday 23 November 2014

Pelengkap Penjagaan Rambut Anda | Long-Lasting Finishing Spray


Long-Lasting Finishing Spray
Sumber Yahoo

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Setelah saya kongsikan mengenai penjagaan rambut Shaklee yang bermula dengan serum rambut, shampoo dan conditioner, hari ni saya nak kongsikan mengenai Long-Lasting Finishing Spray yang menjadi pelengkap penjagaan rambut.


pelengkap penjagaan rambut anda
 Long-Lasting Finishing Spray

  

Long-Lasting Finishing Spray


Long-Lasting Finishing Spray melengkapkan sistem penjagaan rambut ProSante dengan melindungi rambut daripada kerosakan akibat sinaran UV dan melembabkan untuk kawalan yang rapi dan lembut. 

Long-Lasting Finishing Spray menggunakan spray yang bukan daripada pam aerosol serta memberikan kawalan fleksibel untuk pengayaan sepanjang hari.

Tahukah anda bersikat berlebihan mampu merosakkan rambut dari semasa ke semasa. Selain itu, banyak produk yang direka untuk mengayakan dan memberi ketahanan kepada rambut anda juga boleh memberatkan rambut dengan menjadikan rambut anda kejang atau melekit serta membebankan dengan sisa degil yang "melemaskan" dan menewaskan sinaran asli, helaian dan lantunan rambut anda.

ProSante Long-Lasting Finishing Spray meningkatkan sinar dan kilau tanpa kelemumur dan mengatasi masalah rambut anda serta menjadikan rambut anda tetap kelihatan sihat dan mudah terurus.



penjagaan rambut
 Long-Lasting Finishing Spray



Long-Lasting Finishing Spray Membantu Melindungi Rambut dari Kerosakan Sinaran UV


Long-Lasting Finishing Spray membantu dengan menyalutkan rambut dengan semburan halus yang membantu memegang rambut, dan menghalang kelembapan yang merosakkan gaya. 

Tambahan pula, antioksidan dan perlindungan UV melindungi dari kerosakan akibat sinaran suria dan pencemaran persekitaran.

Long-Lasting Finishing Spray menggunakan pam semburam bukan eorosol menyediakan kawalan aplikasi serta merta untuk rasa penamat yang fleksibel. 

Long-Lasting Finishing Spray juga menyediakan kawalan dan pengayaan serba boleh. Sesuai untuk semua jenis rambut, Long-Lasting Finishing Spray dengan semburan halus untuk mengekalkan:
  • Sinar - Membantu semua jenis dan gaya rambut mengekalkan kilauan yang nampak sihat sepanjang hari.
  • Kelembutan - Rambut terasa hebat 
  • Tidak merosakkan gaya anda
  • Tidak mengerbang




Ingin mendapatkan Long-Lasting Finishing Spray ini , jom hubungi saya seperti maklumat yang tertera dibawah atau ingin membuat pembelian terus secara online klik gambar dibawah.

 Long-Lasting Finishing Spray




Inginkan penjimatan lebih 5% pembelian produk shaklee dengan menjadi ahli Shaklee?? Untuk maklumat lanjut klik link dibawah ini.








# produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

#untuk sebarang pertanyaan @ maklumat lanjut sila hubungi :-

Anis Nasuha

SID : 1154703

Whatsapp/sms : 019-5690905

Fb/pinterest/intagram/tweeter : Anma’s Healthcare

email : anmashealthcare@google.com




==========================================================================

"INGIN MENDAPAT 4-5-6 ANGKA SEBULAN DENGAN MENDAFTAR AHLI SHAKLEE. HUBUNGI SAYA!! HANYA DENGAN ONLINE, ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN! WAKIL PENGEDAR SELURUH MALAYSIA MASIH DIPERLUKAN! DAN ANDA AKAN DIJEMPUT KE GROUP EKSLUSIF DI FB DAN TELEGRAM"
==========================================================================

nRelate Posts Only