>

Wednesday 5 November 2014

Omega Guard Shaklee Membantu Anak Anda Lebih Bijak


omega guard membantu anak lebih bijak


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera


Omega Guard Shaklee

Seperti yang telah saya ceritakan mengenai Omega Guard Shaklee pada entry lepas Omega Guard Shaklee ini merupakan minyak ikan paling tulen didunia yang mengandungi rangkaian spectrum penuh 7 jenis asid lemak omega semulajadi termasuk EPA, DHA, ALA dan banyak lagi. Satu sajian Omega Guard Shaklee dapat membekalkan 905mg asid-lemak omega-3 EPA dan HDA. 



Omega Guard Shaklee Membantu Anak Anda Lebih Bijak

Tahukah anda?


Biasanya produk-produk minyak ikan ini tinggi dengan kontaminasi, tetapi Omega Guard Shaklee merupakan minyak ikan yang sangat tulen kerana telah melalui proses penyulingan molikul yang berperingkat sebanyak 3 kali. 

Kenapa perlukan proses tersebut?
Proses ini sangat penting kerana minyak ikan biasanya  penuh dengan molikul berat, sebab ikan-ikan yang badannya penuh dengan omega ini badannya besar dan boleh telan satu kapal.

Proses untuk mendapatkan omega ini perlukan pengambilan lemak ikan tesebut yang penuh dengan logam berat dan Omega Guard Shaklee telah melalui proses penapisan sebanyak 3 kali. Kebanyakan produk minyak ikan yang lain walaupun dibuat khas  produk unuk ibu mengandung kebanyakan syarikat tidak buat proses penyulingan tersebut.

Logam berat ini sangat bahaya kepada bayi dalam kandungan dan kanak-kanak kerana ia boleh merosakkan sel-sel otak dan anak-anak dalam kandungan juga boleh mati disebabkan pencemaran logam berat. 

Omega Guard Shaklee telah dijamin
tidak ada logam berat, tulen dan selamat. Hal ini akan menyebabkan tidak akan berlakunya salur darah tersumbat disebabkan lemak tepu dalam minyak tersebut.  Ini adalah kebaikan proses penyulingan berberingkat. Itulah keistimewaan Omega Guard Shaklee. :D


Omega Guard Shaklee Membantu Anak Anda Lebih Bijak

Bagaimana Omega Guard Shaklee membantu anak anda lebih bijak?


Omega Guard Shaklee yang tulen dan kaya dengan omega-3 membantu anak anda untuk menigkatkan daya ingatan, kepantasan dan daya riaksi dan juga minda mereka.

Sekiranya kanak-kanak mengambil omega dengan secukupnya omega akan membantu untuk mengekalkan fungsi mental dan daya ingatan mereka kerana otak mereka mendapat omega yang secukupnya . 

DHA juga adalah nutrien yang sangat penting untuk otak, sistem saraf dan juga retina. Omega Guard Shaklee juga membantu mengekalkan 60% dibahagian tisu mata. Biasanya, kanak-kanak bijak selalunya tisu mata mereka  sudah matang dan apa yang mereka lihat  boleh diserap oleh otak.

Sekiranya kanak-kanak kurang nutrisi DHA ini, boleh jadi apa-apa yang dia lihat  tak boleh diproses oleh otak kerana faktor tisu mata yang kurang matang. Oleh itu, omega juga boleh membaiki fokus penglihatan yang jelas. 

Selain itu, Omega Guard Shaklee ini juga mampu untuk membantu mencegah simtom asma, demam ataupun infeksi dengan mengurangkan perasaan gatal-gatal ataupun simtom-simtom ekzema dengan meningatkan imun supaya anak anda lebih sihat dan boleh melalui pembelajaran yang lebih berkesan dan selesa.

Omega Guard Shaklee mempunyai lebih DHA dan EPA berbanding omega jenama yang lain. Kajian telah membuktikan Omega Guard Shaklee membekalkan 90% DHA dan EPA.

Oleh itu, kepada ibu bapa yang inginkan kesihatan anak yang lebih baik dan lebih bijak jom dapatkan Omega Guard Shaklee dengan klik gambar dibawah atau hubungi saya seperti maklumat dibawah.

omega shaklee


Ingin mengetahui lebih lanjut mengenai Omega Guard Shaklee  dan Manfaat Omega Guard Shaklee serta kanak-kanak hanya klik link tersebut :D


"INGIN MENDAPAT 4-5-6 ANGKA SEBULAN DENGAN MENDAFTAR AHLI SHAKLEE. HUBUNGI SAYA!! HANYA DENGAN ONLINE, ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN! WAKIL PENGEDAR SELURUH MALAYSIA MASIH DIPERLUKAN! DAN ANDA AKAN DIJEMPUT KE GROUP EKSLUSIF DI FB DAN TELEGRAM"


Untuk maklumat lanjut klik link dibawah ini.
Ingin tahu bagaimana CARA NAK JADI AHLI
Ingin tahu KELEBIHAN SHAKLEE

# produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.
#untuk sebarang pertanyaan @ maklumat lanjut sila hubungi :-
Anis Nasuha
SID : 1154703
Whatsapp/sms : 019-5690905
Fb/pinterest/intagram/tweeter : Anma’s Healthcare
email : anmashealthcare@google.com


Pengedar COD sekitar Alor Setar

nRelate Posts Only