>

Sunday 2 November 2014

Omega Guard Shaklee

produk shaklee


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera

Hari ini sempena promo omega pada bulan ni saya nak berkongsi serba sedikit info omega mengenai omega Shaklee.

Sebelum saya kongsikan lebih lanjut mengenai Omega Guard Shaklee ini jom kita lihat apakah omega ini sebenarnya.

Seperti yang kita tau omega ni minyak ikan dan maknanya sumbernya daripada ikan dan bukan dari bahan lain dan tergolong dlm golongan omega 3. Sebelum tu kena taula kenapa mesti nk makan omega guard Shaklee
apakah keistimewaannya dan apa bezanya dengan minyak ikan lain yang bnyk dijual di farmasi.
kenapa agaknya? 

Keistimewaan dan Perbezaan Omega Guard Shaklee


Omega Guard Shaklee

  • Omega Guard Shaklee adalah ultra tulen.
Ia sememangnya minyak ikan bukan seperti sesetengah supplement yang katanya minyak ikan sedangkan bukan dr minyak ikan tp dr hati ikan.
Jadi sebelum kita membeli kena pandai pilih jgn sbb nk murah main bedal je asal org kata minyak ikan kita nk beli, mesti check kandungan dan shaklee punya tiada penipuan, ada research dan dia ekstrak dari ikan laut dalam yg sebenar.

  • Omega Guard Shaklee ada penyulingan 3 peringkat. 
Proses dimana Omega Guard Shaklee disuling hingga 3 peringkat hingga dapat minyak yg tulen dan tidak bercampur dgn bahan lain.
Kenapa Shaklee membuat proses penyulingan sebanyak 3 peringkat ni?
Ha..jom ikuti cerita sejarah ikan laut dlm ni. Adakah anda pernah dengar cite titanic?
Mesti korang dok ulang tayang 10x cite tu kan, bila dgr titanic mesti kaitan ngn kapal karam kan. Sbnrnya kapal karam ni adalah syurga pd ikan laut dalam sebab kat situ ikan2 ni laut dalam mencari sumber makanan seperti alga-alga lumut yg ada tu jd bila syok sgt makan maklumlah syurga, kdg3 termakan juga plumbum merkuri besi-besi melekat tu sume , kt kapal kan mesti ada minyak, besi-besi kapal tu
so masuk dlm perut ikan. Jadi apabila org tangkap ikan ni dan buat minyak ikan, tp tak buat tapisan 3 peringkat td maka minyak ikan tu akan tercampur dgn bahan toksik.
Jadi keinginan kita nak makan minyak ikan bg sihat kononnya akan mengundang padah, sbb makan toksik sekali nk sihat jd sakit tetapi dan biasanya minyak-minyak ikan yg murah tidak melakukan proses ini. Pilihan ditangan anda..nk murah maka dptlah kita yg tak berkualiti.. kalau tak kualiti baik tak mkn lgsung dr membazir duit kan tetapi minyak ikan shaklee berlainan kerana ia ultra tulen dan gred farmasi dan bukan dari gred rendah Jom pilih Omega Guard Shaklee kerana ia satu-satunya minyak ikan terbaik.
Oleh itu dengan pengambilan Omega Guard Shaklee yg mempunyai penyulingan 3 peringkat kita tak usah risau tentang toksik lagi.

Siapakah yang memerlukan Omega

 

Omega Guard Shaklee
kanak-kanak


  • Kanak-kanak
Bermula umur setahun ke atas kanak-kanak dah boleh ambil Omega Guard Shaklee dan apa faedah utk kanak2?
Mestilah sebab ada DHA utk otak bijak. omega ni makanan otak. Jadi ibarat item wajibla utk anak2 juga kalau kanak-kanak htperactive juga boleh ambil omega ni untuk kawal ADHD (hyperactive).
Omega Guard Shaklee sangat penting kepada kanak-kanak kerana kanak-kanak yang tak cukup DHA boleh jadi seorang yg muram, atau stress.
Selepas ini lupa bg omega kat anak-anak ye, bg cerdas otak. kalau ikut nk makan ikan kadang-kadang mereka memilih atau tak mkn dan ikan yang dibeli dan disimpan didalam peti sejuk belum tentu ikan tu segar ke tidak jd antara solution adalah bg omega ni

Omega Guard Shaklee

  •  Orang yang Diet
Omega Guard Shaklee ini membantu diet dengan meninggikan hormon leptin yang akan mengurangkan selera makan dan kita akan rasa perut rasa penuh.
Omega Guard Shaklee juga boleh membantu bakar lemak juga dan mampu kawal kolesterol.
 
Omega Guard Shaklee
Ibu Hamil
  • Ibu Hamil
Omega Guard Shaklee memang bgus untuk ibu hamil. Bermula dari trimester pertama dh boleh amik sbb masa trimester pertama ni perkembangan otak bayi paling pesat dan sekiranya dh masuk 7 bln dan jika ibu ada sejarah tumpah darah dlm kelahiran sblom ni boleh kurangkan dos amik sebiji je sehari.
Hal ini kerana, omega ni boleh berfungsi cairkan darah jadi kalau ibu tu mmg bermasalah dgn kandungan boleh kurangkan dos atau stop dlu sementara dan ikut nasihat doktor tetapi sekiranya sihat walafiat ibu tu bleh amik sampaila bersalin.

  • Ibu menyusu juga bgus amik omega
bu menyusu bgus amik utk salurkan pd anak yg menyusu cuma khasiatnya mungkin tak sampai 100% kerana ibu berkongsi dengan anak yang menyusu tetapi sekurang-kurangnya bekalkan DHA dlm susu, bgus utk ibu dan anak skli, org berpantang boleh juga amik minyak ikan ni.


  •  Orang yang ada masalah jantung sebab kolesterol tinggi


Ha..Omega Guard Shaklee ni memang terbaik..setakat ini dulu perkongsian info untuk hari ini , saya akan sambung lagi pada entry akan datang..

Sekiranya anda ingin mendapatkan Omega Guard Shaklee ini jom klik pada gambar dibawah

omega shaklee
 



"INGIN MENDAPAT 4-5-6 ANGKA SEBULAN DENGAN MENDAFTAR AHLI SHAKLEE. HUBUNGI SAYA!! HANYA DENGAN ONLINE, ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN! WAKIL PENGEDAR SELURUH MALAYSIA MASIH DIPERLUKAN! DAN ANDA AKAN DIJEMPUT KE GROUP EKSLUSIF DI FB DAN TELEGRAM"


Untuk maklumat lanjut klik link dibawah ini.
Ingin tahu bagaimana CARA NAK JADI AHLI
Ingin tahu KELEBIHAN SHAKLEE

# produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.
#untuk sebarang pertanyaan @ maklumat lanjut sila hubungi :-
Anis Nasuha
SID : 1154703
Whatsapp/sms : 019-5690905
Fb/pinterest/intagram/tweeter : Anma’s Healthcare
email : anmashealthcare@google.com


Pengedar COD sekitar Alor Setar

3 comments:

  1. Omega membantu otak berfungsi...rugi jika tidal amalkannya

    10 sebab kenapa perlu ambil meal shakes

    ReplyDelete
  2. seronok tengok kanak-kanak aktif dan sihat. tentulah dengan pemakanan yang sihat juga. :)

    Jom Baca: Kurus dengan tingkatkan Leptin

    ReplyDelete

nRelate Posts Only