>

Tuesday 8 July 2014

Collagen Powder Shaklee



Apakah kolagen? 
Kolagen merupakan protien yang paling banyak terdapat dalam badan manusia. Kolagen juga menyumbang kira-kira 75% untuk mencapai tahap kulit yang sihat. Kolegen yang sihat menyerlahkan rupa yang sihat dan menampilkan susuk tubuh yang muda.

SEBAB DAN KEHILAGAN KOLAGEN

Biasanya semakin usia meningkat, kolagen di dalam badan semakin berkurangan. Pengurangan kolagen akan menyebabkan pembentukan kedutan dan munculnya tanda-tanda penuaan lain, seperti :
  • kulit berkedut, kering dan melayut.
  • kuku rapuh dan tidak kukuh
  • rambut halus dan gugur 
Jadi, adakah keadaan ini dapat dipulihkan? Ya, kekurangan kolegen secara semulajadi di dalam badan kita dapat dipulihkan melalui MAKANAN TAMBAHAN. Pengambilan makanan tambahan kolagen secara berterusan dapat menggantikan kolegen yang hilang dan memelihara kulit. Manfaat makanan tambahan kolagen ini dapat menyegarkan semula kulit , mengurangkan kemunculan garis-garis halus dan kedutan, menguatkan kuku dan menyuburkan rambut.


TAHUKAH ANDA?

Kolagen juga membentuk 90% protein matriks tulang-tulang dan dua per tiga tulang rawan dewasa artikular. Oleh itu, kehilangan kolagen juga boleh menjejaskan kesihatan tulang dan sendi seperti :
  • tulang menjadi lemah
  • sendi menjadi kaku

SHAKLEE COLLAGEN POWDER

Shaklee Collagen Powder merupakan suplemen kolagen hebat kerana mengandungi 4,000mg proprietari RSS (Red Snapper Scale) Collagen, iaitu kolagen yang berkualiti tinggi dan tulen yang diexkstrak daripada sisik ikan merah. Kolagen bermolekul shaklee sangat ringan dan mudah diserap oleh badan dan dapat membantu kepada peningkatan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan.

Shaklee Collagen Powder ini mudah larut dengan minuman dan makanan kegemaran anda. Setiap hidangan  dipek di dalam satu uncang untuk memudahkan anda menggunakan secara segera pada bila-bila masa dan di mana saja.


7 bahan dan fungsi bahan dalam SHAKLEE COLLAGEN POWDER

collagen powder shaklee


KESAN DAN FAEDAH PENGAMBILAN COLLAGEN POWDER SHAKLEE 

collagen powder shaklee

Oleh itu, untuk kesihatan dan kecantikan kulit secara menyeluruh disamping kesihatan tulang dan sendi Collagen Powder Shaklee adalah produk yang tepat. 

untuk memesan Collagen Powder Shaklee ini klik SINI

sumber: shaklee


# produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.
#untuk sebarang pertanyaan @ maklumat lanjut sila hubungi :-
Anma’s Healthcare
SID : 1154703
Whatsapp/sms : 019-5690905
Fb/pinterest/intagram/tweeter : Anma’s Healthcare
email : anmashealthcare@google.com



1 comment:

nRelate Posts Only