>

Monday 13 October 2014

Shaklee Terbaik


Akhir-akhir ini, syarikat yang mengeluarkan produk – produk kesihatan dan kecantikan tumbuh seperti cendawan yang tubuh selepas hujan...tetapi..kenapa saya masih percaya kepada shaklee??  Jom baca apa yang bagus nya.. ;D

Semua produk  Shaklee adalah produk yang  berkualiti, selamat dan semula jadi.  Kebanyakan produk di pasaran sekarang tidak berasakan bahan semulajadi atau terdapat campuran bahan kimia. Hal ini membuatkan saya menjadi ragu-ragu dek memikirkan kesihatan jangka panjang tetapi Shaklee telah memberi jaminan bahasa semua produknya adalah selamat, berkesan dan semula jadi.

Shaklee juga telah mem buktikan yang kejayaannya bukan dalam 1 tahun ,bukan 2 tahun, bukan 10 tahun tetapi sudah lebih  56 tahun dan tahun ini berusia 57 tahun dan tahun hadapan 2015 umur Shaklee akan meningkat kepada  58 tahun.


Pada tahun 2009, Shaklee telah mendapat anugerah 5th ASIA PACIFIC SUPER EXELLENT BRAND. Untuk nak mendapatkan  award ini memang susah. Antara kriteria yang perlu ada untuk mendapat anugerah ini adalah sebuah Syarikat itu mestilah lebih 20 tahun di pasaran dan mestilah mempunyai  keuntungan lebih daripada 30% setiap tahun dan sekarang Shaklee telah berkembang lebih 30 %.

Baca selanjutnya di The Star

Ibu pejabat Shaklee terletak di Pleasanton. Syarikat ini merupakan syarikat antarabangsa yang terbesar di Amerika Syarikat. Bangunan shaklee sendiri pun mesra alam dan pengguna.

Syarikat Shaklee ini telah diasaskan oleh Dr Forrest C. Shaklee, Sr. Syarikat Shaklee ini bukan dijalankan oleh beberapa orang ahli perniagaan yang  biasanya bukan mengeluarkan sendiri produk tetapi ambil daripada pembekal, menukar bungkusan dan dipasarkan. Biasanya, produk seperti ini tidak ada Quality Control dan tidak sergam .

Tetapi shaklee tidak, Shaklee diasaskan oleh Dr Forrest C. Shaklee dan dia adalah seorang pesakit tibi yang mengalami batuk berdarah dan biasanya orang yg mengalami penyakit ini akan terdedah kepada risiko kematian akibat infeksi peparu..tetapi  alhamdulillah dia masih hidup dgn menggunakan produk shaklee yang dicipta oleh dia sendiri, iaitu produk yang berumur 99 tahun iaitu vita-lea ( vitalized minerals ) yang merupakan multivitamian pertama didunia .

KINI

Yang Pertama Di Shaklee

Tahun depan shaklee akan menyambut ulang tahun vita-lea yg ke 100 tahun.  Klu sesiapa yang ambil produk ini ada akan lebih sihat kerana produk ini memang berkesan.

Mendapat tempat pertama Natural Nutrition Company In The Word. Kepimpinan koprat  shaklee ialah Roger Barnett , beliau bukan seorang ahli perniagaan , dia seorang jutawan yang berasal daripada keluarga usahawan yang memiliki perniagaan yang sagat besar..kukuh..dan sangat potensi..iaitu burberry dan beuty.com satu jenama yang sangat popular di US.

Dia telah membeli shaklee setelah dia melaburkan 20 juta. Pada masa itu Shaklee adalah syarikat yg kecil dan beliau membuat pemerhatian terhadap syarikat2 yang berpotensi..dan beliau menjumpai shaklee dan Shaklee telah mengalami 600%  perkembangan..di bawah pimpinan beliau. Di antarabangsa , Shaklee telah berkembang sebanyak 1000% di malaysia. Ini menunjukkan shaklee berkembang dengan pesat Malaysia.

Kenapa produk-produk shaklee berkesan?
Hal ini kerana, Produk shaklee bukan hanya 1 atau 2 jenis..tetapi Sangat lengkap. Semua nutrisi-nutrisi yang anda perlukan untuk kesihatan..semua Shaklee ada..

Shaklee bukan sahaja mempunyai produk kesihatan badan.. tetapi..kecantikan.. dan keselamatan rumah. Produk Shaklee mempunyai pelbagai jenis seperti produk kesihatan badan, kesihatan lelaki dan perempuan, warga emas, antioksidan..dan banyak lagi.

Oleh itu,Shaklee adalah salah satu syarikat yang sangat stabil, potensi..dlm nutrisi produk. Ha..bestkan Shaklee...
  
Sumber talk shaklee september 2014, Star City Hotel Alor Setar.



APA KEISTIMEWAAN BIZ SHAKLEE BERSAMA KAMI?


Tiada yuran yang mahal, hanya RM75 seumur hidup.
Bimbingan coaching diberikan sepenuhnya, so jangan risau pada mereka yang memang zero tentang biz dan juga online. Bimbingan 100% SECARA ONLINE.

Tiada meeting sampai larut malam, tidak perlu tinggalkan family, buang masa dan buang duit.Tidak mengamalkan penyimpanan stok yang perlukan modal beribu-ribu.Anda hanya perlu BERMODALKAN MINAT DAN KEINGINAN.
Modalnya adalah minat anda sendiri, tidak perlu buat loan bagai. Pastinya TIADA MODAL.

Sangat sesuai bagi mereka yg ingin pendapatan sampingan tanpa perlu korbankan masa dengan keluarga. Unlimited income, anda yg pilih nak 4,5,6 angka. SEMUANYA PILIHAN KITA.

Syarikat yg KUKUH sudah lebih 50 tahun di pasaran. Jaminan Shaklee dengan produk supplement berkualiti yang menjalani beribu ujian adan kajian sebelum dipasarkan. Perbezaan Shaklee yang mementingkan slogan SELAMAT, BERKESAN DAN SEMULAJADI". 

SANGAT IDEAL buat mereka yang ingin menjana pendapatan di luar jangkaan. KONSEP DLM BIZ INI ADALAH MUDAH. Berkongsi pengalaman sendiri dengan mereka yang memerlukan. Tiada apa yang boleh merubah anda jika TIDAK BERMULA. JADI MULAKAN SEKARANG!

Memang best! Hubungi saya dengan email anmashealthcare@gmail.com  atau boleh sms/WHATSAPP saya 019 5690905 untuk dapatkan detail. Anda TIDAK AKAN DIPINGGIRKAN. Segala coaching yang diberikan adalah PERCUMA!

 Kredit Nanny wan fatihahanum.




Ingin tahu bagaimana cara nak jadi ahli shaklee?? klik CARA NAK JADI AHLI

Ingin tahu kelebihan jadi ahli?? klik KELEBIHAN JADI AHLI 

Ingin tahu kelebihan shaklee?? klik KELEBIHAN SHAKLEE

#untuk sebarang pertanyaan @ maklumat lanjut sila hubungi :-
Anma’s Healthcare
SID : 1154703
Whatsapp/sms : 019-5690905
Fb/pinterest/intagram/tweeter : Anma’s Healthcare
email : anmashealthcare@google.com





nRelate Posts Only