>

Thursday 4 December 2014

Giveaway Contest : Shawl By Nursaila Norman


http://puterigaban.blogspot.com/2014/12/giveaway-contest-shawl-by-nursaila.html
Klik Gambar Untuk Mengetahui Bagaimana Untuk Sertai


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Hari ni ingat nak kongsikan mengenai produk promosi disember 2014 ni tapi Allah izin keadaan kesihatan yang tidak mengizinkan jadi hari ni saya join "Giveaway Contest : Shawl By Nursaila Norman" lah ye.

Komen saya mengenai Blog Blogger Nursaila Norman mengenai apa yang saya suka adalah statement di bahagian About Me iaitu 
"Wanita paling kaya di dunia. Kaya dengan cinta dari lelaki bergelar suami. Ingin terus jadi kaya selama-lamanya. Dekat sini kamu tak boleh jumpa kekayaan saya. Sini tempat berkongsi semua walaupun mungkin ada yang tak suka".

Sebenarnya hari ini merupakan hari pertama saya masuk ke blog Blogger Blogger Nursaila Norman dan banyak lagi yang saya tak tahu mengenai blog ini tapi ini adalah ayat pertama yang saya tertarik mengenai blog ni :D 

Sebabnya, sebenarnya tak ramai orang menilai kekayaan daripada kasih sayang kerna ramai yang menilai melalui harta benda .


Bagaimana Nak Menyertai

 Untuk menyertai  "Giveaway Contest : Shawl By Nursaila Norman" ini anda hanya perlu klik banner diatas dan anda akan terus ke blog tersebut. Syarat-syaratnya sangat mudah dan Hadiah Berupa Shawl super murah but super gojes! menanti anda :D



  Bila Tarikh Tutup

Segmen ini akan tamat pada 8 Disember 2014 ini. Kepada sesiapa yang berminat bersegeralah agar tidak terlepas peluang :D


Jom Sertai "Giveaway Contest : Shawl By Nursaila Norman" ini bersama :D




 Berminat hendak menjadi ahli Shaklee?? Untuk maklumat lanjut klik link dibawah ini.


# produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.
#untuk sebarang pertanyaan @ maklumat lanjut sila hubungi :-
Anis Nasuha
SID : 1154703
Whatsapp/sms : 019-5690905
Fb/pinterest/intagram/tweeter : Anma’s Healthcare
email : anmashealthcare@google.com


==========================================================================
"INGIN MENDAPAT 4-5-6 ANGKA SEBULAN DENGAN MENDAFTAR AHLI SHAKLEE. HUBUNGI SAYA!! HANYA DENGAN ONLINE, ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN! WAKIL PENGEDAR SELURUH MALAYSIA MASIH DIPERLUKAN! DAN ANDA AKAN DIJEMPUT KE GROUP EKSLUSIF DI FB DAN TELEGRAM"
==========================================================================

nRelate Posts Only